Paweł Kacprzak
Z wykształcenia
socjolog (UMK w Toruniu), ukończył Zarządzanie i Marketing (Uniwersytet
Łódzki) a wiedzę z zakresu zarządzania pogłębia w Centrum Europejskim
Kształcenia Podyplomowego Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
w ramach seminarium doktoranckiego. Ustawicznie podnosi kwalifikacje
- uczestniczył, jak sam mówi, "w zbyt wielu szkoleniach jako uczestnik
i stąd nastąpiło pomieszanie zmysłów i chęć odwrócenia roli i rozpoczęcie
kariery trenerskiej".
Brał udział w Projekcie Firma 2000 prowadzonym
przez USAID a dedykowanym rozwijaniu umiejętności doradczych wybranej
grupie polskich konsultantów. Współpracownik kilku firm - przede wszystkim
CDP Szkolenia i Doradztwo, Invar System S.A., Oddział Konsultingu SAP,
Acceptus Sp. z o.o., ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku Sp z o.o., Agencji
Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, Fundacji Rozwoju Gminy Zelów,
Białostockiej Szkoły Biznesu.
Zarządzał i uczestniczył w projektach badawczych i doradczych
dla kilkudziesięciu firm z różnych branż m.in dla: Domu Polskiego Sp.
z o.o., Styropolu Biskupiec, Röben Ceramika Budowlana, ESTE Sp. Zoo,
Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, Rigipsu Polska, TP S.A., Agencji
Rozwoju Regionalnego
S.A. w Koninie. Autor kilkunastu programów szkoleniowych z zakresu
zarządzania, marketingu, technik sprzedaży i negocjacji handlowych. Szkolenia
prowadzi
od 1996 roku.
W szkoleniach przez niego prowadzonych uczestniczyło
ponad dwa tysiące osób z kilkudziesięciu firm (m.in. Grene, TP S.A.,
Styropol,
Wojewódzki Urząd Pacy w Łodzi, Erbak Żywiec, Caparol Polska, Röben,
Hortimex, RuppCeramika, Exdrob, Sadrob, Petotel, ARR S.A, FRGZ). Autor
kilku artykułów,
które ukazały się m.in. w Marketingu w Praktyce, Menadżerze, Marketing
Serwis.
Prywatnie - lubi leniuchować ("maksymalnie pasywnie"), oglądać
różne ciekawe i piękne miejsca w Polsce i świecie (a przy okazji oglądania
tych miejsc popróbować kulinariów charakterystycznych dla odwiedzanych
zakątków) i wszystko fotografować.
Wyślij e-mail
wstecz | do góry
strony |