CDP - Szkolenia i Doradztwo
* Oferta * * Klienci * * Zespół * * Partnerzy * * Kontakt *


Badania marketingowe

  • Analiza potencjału rynku i perspektywy rozwoju na najbliższe 5 lat
    Analiza ta pozwala na budowanie planów sprzedaży oraz planów skutecznego rozwoju rynku i pozyskiwania coraz szerszego grona odbiorców.

  • Badanie znajomości i wizerunku firmy
    Badanie to służy do opracowywania skutecznych działań komunikacji z rynkiem i budowania pozytywnego wizerunku firmy w świadomości odbiorców.

  • Badanie pozycjonowania marek i firm
    Wyniki tych badań służą do kształtowania strategicznych decyzji marketingowych dotyczących umacniania dotychczasowych atrybutów produktu (firmy) lub przekształcenia cech produktu (firmy) w celu uzyskania większej akceptacji produktu na rynku.

  • Badanie preferencji i oczekiwań odbiorców
    Mają na celu ocenę akceptacji przez nabywcę alternatywnych cech istniejącego produktu. Badanie to dostarcza oceny znaczenia różnych atrybutów produktu w decyzji zakupu oraz oceny realizacji oczekiwań nabywców przez ofertę firmy.

  • Badanie segmentacji rynku
    Segmentacja pozwala na: poprawę efektywności wykorzystywania zasobów przedsiębiorstwa, lepsze bieżące rozpnanie możliwości działania na rynku, co wiąże się z ograniczeniem niepewności towarzyszącej podejmowaniu decyzji marketingowych i większa elstycznością działania firmy, dostarczenie wskazówek odnośnie projektowania działań marketingowych skierowanych do poszczególnych segmentów rynku, właściwe "ustyuowanie" produktu na rynku.

  • Badanie konkurencji
    Dostarcza niezbędnej wiedzy o konkurentach, ich pozycji rynkowej. Badanie to dostarcza również informacji o opiniach klientów na temat firm konurencyjnych.

  • Badanie cen
    Badania cen dostarczają oceny stopnia zainteresowania nabywców produktem przy określonej, proponowanej cenie. Analiza wrażliwości cenowej (metoda PSM), analiza bezpośredniej akceptacji ceny (metoda DPA), analiza conjoint.

  • Badania dystrybucji
    Analiza kanałów dystrybucji i skuteczności ich działania. Wyniki tego badania pozwala na wybór efektywnego systemu sprzedaży i dystrybucji produktów. Ponadto badania dostarczają również informacji na temat występowania poszczególnych marek w określonych sieciach sprzedaży (hurtowej i detalicznej) oraz pozycji tych marek pod względem wielkości sprzedaży.

  • Badania satysfakcji klientów
    Badania wykonywane wśród obecnych klientów firmy mające na celu pomiar poziomu zadowolenia klientów i jego zmienności, mocnych i słabych stron firmy oraz stopnia lojalności klientów.

  • Badania satysfakcji pracowników
    Badanie anonimowe wykonywane wśród pracowników firmy w celu pomiaru stopnia ich zadowolenia z pracy w firmie, współpracy z poszczególnymi działami firmy. Badanie dostarcza niezbędnych informacji do skutecznego wprowadzania zmian w organizacji firmy, w celu poprawy jej efektywności.

  • Testowanie materiałów promocyjnych i reklam
    Obejmuje pre-testy i post-testy ulotek, folderów, plakatów oraz innych materiałów promocyjnych.

  • Badania efektywności prowadzonej kampanii reklamowej
    Badania wykonywane po zakończeniu kampanii reklamowej, obejmują między innymi stopień dotarcia do odbiorców, stopień znajomości reklamowanej marki/produktu, wpływ reklamy na wizerunek i opinie o marce/produkcie, stopień akceptacji marki/produktu, skłonność do zakupu reklamowanej marki/produktu.

wstecz | do góry strony

2002 © Career Dimensions Polska e-mail: biuro@cdp-poland.com.pl